lunes, 14 de diciembre de 2009

Tancament de l'assignatura i avaluació

Quan a l'inici del semestre vaig sapiguer que es realitzaria un blog, em va agradar. Sempre he volgut fer un. De fet he començat alguns però m'he quedat sempre a a les portes de la segona publicació. Tot s'ha de dir, no tinc gaire temps i en aquest cas ho he fet perque formava part de l'avaluació.

No descarto seguir utilitzant aquest mateix blog, ja que l'eix principal de l'assignatura no es una cosa a deixar al calaix i per tant, si en algun moment determinat puc, ho aniré ampliant.

Un blog serveix per moltes coses i crec ara estic en un moment de la meva vida en el que he vist una possible opció. Tinc família lluny i estic embarassada. Crec que aquest es un recurs molt vàlid per poder mostrar el dia a dia. Pot ser, no es molt didàctic, però és la meva intenció. No descarto fer-ho servir amb els alumnes, tot i són molt petits.

Veien totes les entrades he pogut veure com la meva ment s'ha pogut obrir una mica més a les injusticies actuals per motiu cultural. La mediació forma part de l'aprenentatge d'un mestre i aquest tema requereix algú que sigui punt de referència pels alumnes. Podem aconseguir molt més amb la reflexió i el debat que amb la impossició. La comprensió dels fets dona sentit al dia a dia. He evolucionat no només a ser millor persona sino també a inculcar-ho.

No hay comentarios:

Publicar un comentario