miércoles, 25 de noviembre de 2009

Seguiment i evolució de la webquest

Cada una de les PAC's que vaig entregant em donen una mica més d'aire i aquest últim mes, va arribar un moment que no ho aconseguia. Però finalment he pogut finalitzar les tasques.

Tenir pendent una entrega quan encara no l'has ni començat costa de portar i quan finalment et decideixes a fer-ho perquè la teva agenda tu permet, veus que l'entrada al blog fa referència al seguiment de l'altre PAC i et sent una mica malament, perquè ja no puc fer seguiment, he de fer conclusions.

Però com ja diuen més val tard que mai així que explicaré la meva experiència amb les webquest:

Evidentment aquestes PAC ja està entregada però sense dubte puc expressar la meva sensació quan vaig rebre la PAC. Per una part em vaig sentir una mica perduda i per l'altre molt incompetent. Ho explico. Referent ala primera part, m'havia d'adaptar, rellegir tota la informació i buscar exemples per poder realitzar una webquest en condicions, però referents a la segona part, no entenia com si era mestra no havia sentit a parlar mai d'aquest recurs tan i tan útil.

Al principi vam tenir alguns problemes amb la realització de la webquest amb el programa que la consultora ens va facilitar i vam haver de canviar a un altre. Cal dir que aquest no era tant dinàmic ni atractiu i que l'idioma era si o si en castellà, però finalment ho vam fer.

La seva utilitat crec que és molt gran i que tal i com es va expressar a la presentació de la PAC, fan falta pocs coneixements informàtic per crear-la. És un dels recursos més interessants que he aprés en una assignatura de la UOC.

La gran diversificació de conceptes de les webquests et permet desenvolupar qualsevol tema d’interès i afegir links, fitxers i imatges.

Referent al nivell d'interculturalitat jo tal i com vaig dir a la PAC, em sembla que és de nivell bàsic, ja que pretenem fer un treball multicultural i amb la possibilitat que tothom pugui fer una valoració de les diferents situacions.

Les meves companyes de grup em van comentar que van posar el Nivell Mitjà, i vist des d'un altre punt de vista també estic d'acord. El debat per defensar diferents posicions ens pot aportar molt d'aprenentatge.

Crec que la creació de la webquest té molta relació amb la PAC 1. La proposta que va fer el Joel va encaminada al treball amb aquest tipus de recurs i amb la necessitat de donar a conèixer un aspecte rellevant sobre la cultura i la diversitat.

Treballar en grup per la realització d'aquest PAC, ha sigut de gran utilitat perquè en el meu cas ja teníem una companya que va crear una webquest per un altra assignatura i ens ha pogut orientar. Hem anat fent les aportacions de manera pausada però constructiva. El resultat ens ha agradat tot i que crec que la pàgina web des d'on hem creat la webquest no era massa complerta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario